نقص فنی علت توقف چند ساعته قطار مشهد - اصفهان در ایستگاه بادرود 

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: نقص فنی و از کار افتادن شدن موتور دیزل قطار دلیل آن دلیل توقف چند ساعته قطار مسافربری قطار مشهد - اصفهان بود.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان گفت: توقف این قطار مسافربری تنها به دلیل یک نقص فنی جزیی در دیزل قطار بوده است.

سیدرضا سادات حسینی افزود: برای رفاه حال مسافران این قطار و رفع هرچه سریعتر  این مشکل ، یک دیزل مولد به محل اعزام شد و ساعت ۹  این قطار از بادرود به سمت اصفهان حرکت کرد.

او با عذرخواهی از مسافران این قطار بابت تاخیر بوجود آمده، با تاکید بر اینکه آرامش و رفاه مسافران قطار برای ما اولویت دارد، اظهار داشت: با توجه به تاخیر پیش آمده در صورتی که زمان تاخیر از چهار ساعت بیشتر شود طبق قانون، ۵۰ درصد از هزینه بلیط به مسافران عودت داده می‌شود و مسافران می‌توانند از فردا با درست داشتن مدارک شناسایی و بلیط  با مراجعه به آژانس‌های معتبر سطح کشور، مبلغ خسارت را دریافت کنند.


این قطار دیروز ساعت ۱۶ از مشهد به سمت اصفهان حرکت کرده بود و امروز حدود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح در محدوده بادرود متوقف شد.

استان اصفهان در سال ۱۳۴۷ به شبکه سراسری راه‌آهن کشور پیوست و دارای ۶۸۱ کیلومتر و ۶۷۷ متر خط اصلی، ۱۸۸ کیلومتر خط مانوری و ۶۶ کیلومتر خط صنعتی و تجاری ریلی است.

سهم راه‌های ریلی نسبت به کل راه‌ها در استان اصفهان ۱۸ درصد، سهم جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن نسبت به همه بخش‌ها هشت درصد و سهم حمل و نقل باری در راه‌آهن نسبت به کل در استان ۲۵ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.